poniedziałek, 5 maja 2014

Teatr

Tak sobie pomyślałam. Co myślicie o teatrze? Wiecie, że ja chciałabym zostać aktorką ale wiecie tylko tyle. Otóż  moim marzeniem jest zagrać kiedyś w teatrze. To piękna praca i jakie piękne powołanie. Teatr według mnie jest najpiękniejszą sztuką jaka kiedykolwiek powstała. W teatrze nie jest nak na planie filmowym. Tutaj nie ma powtórek i kilku nagrań tej samej sceny. Nie, tutaj jeśli już masz przed sobą widownię to jedyne co możesz zrobić to dobrze zagrać. Ale nie "dobrze" na zasadzie wyklepania tekstu i pokazania smutnej czy wesołej miny. Nie, tutaj nie jesieś już sobą, jesteś lekarzem, pokojówką, zakochanym muzykiem albo wdową. Nie masz własnych myśli, nie myślisz tego co chcesz, nie robisz "scenariuszowej" miny do oklepanego tekstu. W coś takiego nikt ci nie uwierzy. To nie jest teatr. Ty musisz wyjść na scenę a wraz z przekroszeniem ba nawet zanim przekroczysz róg kulisów musisz stać się na ciele i duszy kimś innym. Być może z innymi poglądami, być może z całkiem inną historią niż twoja. Ale teraz to ty. I na taki teatr czekają widzowie.

Wiem, że moje przemyślenia są dosyć poważne, ale ja moją fascynację i marzenia biorę na serio i chcę się tym z wami podzielić.

~Unicorn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz